تداوم نظارت منابع طبیعی مهاباد بر اراضی ملی

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد از تداوم نظارت اداره منابع طبیعی بر اراضی ملی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجیدپاتو “گفت:با هدف پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز،تخریب و تصرف‌های غیر قانونی اراضی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی گشت زنی نموده تا حفاظت هر چه بهتر […]

تداوم نظارت منابع طبیعی مهاباد بر اراضی ملی

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد از تداوم نظارت اداره منابع طبیعی بر اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجیدپاتو “گفت:با هدف پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز،تخریب و تصرف‌های غیر قانونی اراضی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی گشت زنی نموده تا حفاظت هر چه بهتر و بیشتر از عرصه‌های ملی انجام شود.

او افزود:عزیمت به پاسگاه کاولان و تحویل ۱۱ فقرە پرونده تخریب روستای کله گاوی در طرح پاکسازی و مشاهدە محل تخریب،مراجعه به پاسگاه کشکدره و تحویل یک پرونده تخریب در روستای گلینان،بررسی دو فقره گزارش تخریب در روستای خورخورە و قره داغ،ثبت و تکمیل مدارک مربوط به تعداد ۱۴۹ نفر از همیاران طبیعت،حضور در سه شعبه دادگاه کیفری جهت رسیدگی به پرونده‌های منابع طبیعی،پاسخگویی به تعداد ۸ فقرە استعلام امور اراضی واصله از ادارات ثبت و دفاتر اسناد از طریق سامانه سامط از جمله اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان منابع طبیعی است.

“پاتو” با اعلام اینکه گشت‌های مراقبت تداوم نظارت و حفاظت بطور منظم برقرار هستند،اضافه کرد:شهروندان در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی،درمراتع از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و یا شماره تماس ۴_۴۲۲۲۹۹۲۳ یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان را به منظور حفاظت از منابع طبیعی در جریان قرار دهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۱-۸:۴۵/چ