تعزیرات حکومتی استان ایلام در خصوص گرانفروشی و احتکار کالا و خدمات هشدار داد

مهاباد/بالویز/معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام ازطرح تشدید مبارزه و صدور احکام برای گرانفروشان ، محتکران کالا در این استان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ولی زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت:پیرو تاکید مقام معظم رهبری در خصوص گرانی های اخیر،سنگین ترین مجازات و احکام برای گرانفروشان و محتکران کالا و خدمات […]

تعزیرات حکومتی استان ایلام در خصوص گرانفروشی و احتکار کالا و خدمات هشدار داد

مهاباد/بالویز/معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام ازطرح تشدید مبارزه و صدور احکام برای گرانفروشان ، محتکران کالا در این استان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ولی زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت:پیرو تاکید مقام معظم رهبری در خصوص گرانی های اخیر،سنگین ترین مجازات و احکام برای گرانفروشان و محتکران کالا و خدمات و قاچاقچیان احشام صادر می شود.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی افزود:هر پرونده ای که در این خصوص به این اداره واصله شود در اسرع وقت و به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد:حضور بسیج در بازرسی و سامان دهی و نظارت کنترل بازار نقش بسزایی در ساماندهی و کنترل قیمت ها  و مبارزه با گرانی و احتکار دارد.

“ولی زاده”گفت:شهروندان می توانند هر گونه احتکار،گرانفروشی،کم فروشی،تقلب،تخلفات دارویی و درمانی ،قاچاق ارز و کالا را با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

وی همچنین به دلالان و قاچاقچیان احشام  که قصد سود جویی و اخلال در ثبات بازار داردند هشدار داد و عنوان کرد:با متخلفین بر اساس چهارچوب قانونی و در صیانت از مصرف کنندگان برخورد خواهد شد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام تصریح کرد:در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  هرگونه خروج مرغ و احشام از  استان ممنوع می باشد،و در صورت مشاهده محموله توقیف و پرونده تخلفی تشکیل می شود .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۹-۱۷:۴۵/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)