بانوان تکواندو کار مهابادی پس از دوره آموزشی موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری شد

مهاباد/بالویز/ بانوان تکواندو کار مهابادی با قبولی در آزمون‌های فدراسیون تکواندو کشور موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری شدند.  به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“فرزانه خضری “بفرین ابراهیم زاده”اوین عبداله زاده”رزمی کاران مهابادی با قبولی در آزمون‌های فدراسیون تکواندو موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری در این رشته شدند  در این طرح تکواندوکاران […]

بانوان تکواندو کار مهابادی پس از دوره آموزشی موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری شد

مهاباد/بالویز/ بانوان تکواندو کار مهابادی با قبولی در آزمون‌های فدراسیون تکواندو کشور موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری شدند.

 به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“فرزانه خضری “بفرین ابراهیم زاده”اوین عبداله زاده”رزمی کاران مهابادی با قبولی در آزمون‌های فدراسیون تکواندو موفق به کسب کمربند دان ۳ کشوری در این رشته شدند

 در این طرح تکواندوکاران در ۵ آیتم اصلی مورد آزمون قرار می‌گیرند که هر آیتم دارای ضریب اثر متفاوت است و نمرات کسب شده پس از اعمال ضرایب، معدل گیری شده و نمره نهایی ورزشکار مشخص می‌شود.

 پس از اتمام آزمون، فرم‌های مربوطه جمع بندی و ثبت نمرات هر آیتم در کارنامه نهایی، معدل کل محاسبه شده و در صورت کسب حداقل نمره قبولی (۷۵) شرکت کننده قبول و موفق به گرفتن کمربند می‌شود. این دوره مهر ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،تکواندو یک هنر رزمی کره‌ای و یکی از رشته‌های ورزشی المپیک و ورزش ملی کره جنوبی و دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا محسوب می‌شود و به سلطان ضربات پا مشهور است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۵-۸:۲۵/پ