بازار مهاباد به مدت ده روز تعطیل می شود

مهاباد/بالویز/اتاق اصناف شهرستان مهاباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد:بازار این شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان به مدت ده روز تعطیل می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز تعطیلی بازار این شهرستان از مورخ ۱۳الی ۲۳ آبان ماه سال جاری است ،متن اطلاعیه منتشره شده به شرح زیر می باشد. اصناف و بازاریان گرامی […]

بازار مهاباد به مدت ده روز تعطیل می شود

مهاباد/بالویز/اتاق اصناف شهرستان مهاباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد:بازار این شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان به مدت ده روز تعطیل می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز تعطیلی بازار این شهرستان از مورخ ۱۳الی ۲۳ آبان ماه سال جاری است ،متن اطلاعیه منتشره شده به شرح زیر می باشد.

اصناف و بازاریان گرامی شهرستان مهاباد،با تشکر و قدردانی از همراهی و همدلی شما بزرگواران و  از خود گذشتگی در مراحل مختلف علل خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا در سطح این شهرستان و با تشکر از کلیه دستگاهایی که در امر مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا نهایت سعی و تلاش خود را انجام داده،با نهایت تاسف شاهده آن بوده که آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا در سطح این شهرستان به صورت نگران کننده‌ای در حال افزایش بوده به طوری که در حال حاضر بیمارستان این شهرستان ظرفیت پذیرش بیمار دیگری را ندارد در این راستا ستادپیشگیری و مبارزه با کرونا و اتاق اصناف این شهرستان طی جلسه ای فوق العاده ای بهمراه نمایندگان مجتمع های تجاری و بازاریان این شهرستان اعلام نموده که از مورخه ۹۹/۰۸/۱۳ الی ۹۹/۰۸/۲۳ فعالیت کلیه واحدهای صنفی این تعطیل خواهد بود.

در این راستا و همگام با تعطیلی کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان مجتمع‌های تجاری و پاساژهای(بازرچه‌ها و پاساژهای اصغری،نور،ساحلی(تاناکورا)،سردار،روژ،بغدادی،مهابادمال)و کلیه پاساژهای دیگر نیز اجازه هیچگونه فعالیت را نخواهد داشت.

جهت رفاه حال همشهریان واحدهای صنفی نانوایی،فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و خواربار فروشان، سوپرمارکت ها، آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز خواهند بود.

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان مهاباد

با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و اتاق اصناف شهرستان مهاباد از مورخه ۹۹/۰۸/۱۳ لغایت ۹۹/۰۸/۲۳  کلیه صنف مشاورین املاک و خودرو شهرستان مهاباد  تعطیل اعلام می‌گردد.

در صورت فعالیت و تخلف هرکدام از صنوف(مشاورین املاک و خودرو) در مدت مقرر از مصوبات ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا،ضمن برخورد قانونی  محل فعالیت انها پلمب خواهد شد.

اتحادیه مشاورین املاک و خودرو شهرستان مهاباد

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۴-۸:۱۰/چ