ضرورت انجام كاوش‌های اضطراری در اراضی اطراف سد سردشت

مهاباد/بالویز/مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی بر لزوم انجام كاوش‌های اضطراری در ۱۵ هزار هکتاری سد سردشت تاکید کرد. به گزارش سرویس تاریخی فرهنگی،پایگاه خبری بالویز“جلیلی جباری”در سفری یک روزه به سردشت از حمام تاریخی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند مرمت آن قرار گرفت. او در این بازید بر لزوم بهره‌برداری […]

ضرورت انجام كاوش‌های اضطراری در اراضی اطراف سد سردشت

مهاباد/بالویز/مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی بر لزوم انجام كاوش‌های اضطراری در ۱۵ هزار هکتاری سد سردشت تاکید کرد.

به گزارش سرویس تاریخی فرهنگی،پایگاه خبری بالویز“جلیلی جباری”در سفری یک روزه به سردشت از حمام تاریخی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند مرمت آن قرار گرفت.

او در این بازید بر لزوم بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این حمام و اختصاص قسمتی از حمام برای برپایی نمایشگاه دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی تاکید کرد.

“جلیل جباری” گفت:برای توسعه گردشگری در این شهرستان از سرمایه‌گذاری در سردشت حمایت می‌شود و همچنین سردشت از نظر ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از دو شهرستان برتر استان است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از پروژه بررسی و مطالعه ۱۵ هکتاری سد سردشت بازدید کرد او در این بازدید بر لزوم تکمیل مطالعات باستان‌شناسی و انجام كاوش‌های اضطراری برخی محوطه‌های مهم اطراف این سردشت و انتشار مقاله مطالعات مربوط به سال گذشته باستان‌شناسی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش سرویس خبری بالویز،شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است ،این شهرستان با اقلیم کردستان عراق هم مرز است.

آبشار زیبای شلماش ،چشمه کانی گراوان ربط،کوهای پوشیده از جنگل به زیبایی این شهر مرزی افزوده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز /۹۹/۰۸/۱۳-۱۹:۳۲/س