هشدار به دامادها در مهاباد،هرنوع هنجارشکنی منجر به دستگیری خواهد شد

مهاباد/بالویز/مدیر عملیات ستاد مقابله با کرونا مهاباد اعلام کرد:هر نوع برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا در مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“منصور صداقت”با اعلام این خبر گفت:با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی ها کرونا در شهرستان مهاباد و به دلیل اینکه مراسم عروسی کانون تجمع افراد است […]

هشدار به دامادها در مهاباد،هرنوع هنجارشکنی منجر به دستگیری خواهد شد

مهاباد/بالویز/مدیر عملیات ستاد مقابله با کرونا مهاباد اعلام کرد:هر نوع برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا در مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“منصور صداقت”با اعلام این خبر گفت:با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی ها کرونا در شهرستان مهاباد و به دلیل اینکه مراسم عروسی کانون تجمع افراد است جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری هر نوع مراسم عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

“صداقت” با اشاره به اینکه جهت سلامت شهروندان هیچ نوع تعارفی با برگزار کنندگان این نوع مراسم ها نیست،افزود:با برگزار کنندگان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.  

مدیر عملیات ستاد مقابله با کرونا شهرستان مهاباد افزود:در‌ هر کجای شهرستان مراسم عروسی برگزار شود، بلافاصله حکم دستگیری داماد از طریق دادستانی اخذ و نسبت به بازداشت خاطیان اقدام خواهد شد.

به گزارش سرویس سایت خبری بالویز،با شروع موج سوم کرونا در این شهرستان افزایش مبتلایان و فوتی های مهاباد موجب نگرانی شهروندان شده است.

در این راستا ستاد مقابله با کرونا جهت پیشگیری و مبارزه و همچنین کاهش مرگ و میر با از سرگیری مجدد محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان اقدام کرده است.

کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و متخصصین امور پزشکی،استفاده از ماسک،ضدعفونی کردن دست ، رعایت فاصله اجتماعی،عدم حضور در مراسمات را توصیه می کنند.

شهرستان مهاباد درجنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۲-۸:۱۵/د