تمدید مجدد تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به علت بیماری کرونا ویروس

مهاباد/بالویز/ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای از تمدید تعطیلی مدارس سطح استان به مدت یک هفته خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید محدویت‌های کرونایی به اطلاع می‌رساند به منظور کنترل شیوع کرونا […]

تمدید مجدد تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به علت بیماری کرونا ویروس

مهاباد/بالویز/ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای از تمدید تعطیلی مدارس سطح استان به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید محدویت‌های کرونایی به اطلاع می‌رساند به منظور کنترل شیوع کرونا و با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، آموزش دانش‌آموزان در سطح استان از ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ماه به مدت یک هفته ، مجدداً به صورت غیر حضوری خواهد بود و نحوه حضور معلمان گرامی در مدارس نیز با تصمیم شورای مدرسه بوده بطوریکه آموزش دانش آموزان تعطیل نگردد و به جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ، محدودیت حداکثر پنجاه درصد پرسنل در مدارس رعایت گردد. 

به گزارش سایت خبری بالویز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از وضعیت بحرانی کرونا در۶ شهرستان پرجمعیت استان آذربایجان غربی خبر داد.

“جوادآقازاده” گفت: ۶ شهرستان مناطق شمال، جنوب و مرکز استان، هم‌اینک در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند.

این شهرستان‌ها شامل ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، سردشت و سلماس هستند که بیشترین میزان درگیری با بیماری کرونا را دارند.

در بین این شهرستان ها، سردشت به خاطر شرایط ویژه و وجود ۴۰۰ جانباز شیمیایی بالای ۵۰ درصد با آسیب ریوی از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمهیدات ویژه ای برای آن اتخاذ شده است.

توصیه کارشناسان و شبکه بهداشت و درمان به شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی،عدم برگزاری مراسم ها،استفاده از ماسک و شستن دست است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۱-۱۳:۵۶/ی