در ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۷ هزار بازرسی از واحد های صنفی بوکان صورت گرفت

مهاباد/بالویز/رییس اداره صمت شهرستان بوکان،گفت:طی ۶ ماه نخست سال جاری ۷ هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی در راستای کنترل و پایش بازارصورت گرفت. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسن عبدی” اظهار کرد: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۷ هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی در راستای کنترل و پایش بازار از واحد های صنفی و […]

در 6 ماه نخست سال جاری بیش از 7 هزار بازرسی از واحد های صنفی بوکان صورت گرفت

مهاباد/بالویز/رییس اداره صمت شهرستان بوکان،گفت:طی ۶ ماه نخست سال جاری ۷ هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی در راستای کنترل و پایش بازارصورت گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسن عبدی” اظهار کرد: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۷ هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی در راستای کنترل و پایش بازار از واحد های صنفی و تولیدی صورت گرفت و بازرسی از واحد های صنفی و صنعتی ادامه دارد.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده در بازه زمانی یاد شده ۳۶۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال برای واحد های صنفی و تولیدی تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

“عبدی” تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۷ مورد گشت مشترک با نهادها و ادارات ذیربط در بوکان انجام و ۷۹ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم به دستگاه های ذیربط ارجاع گردید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان عنوان کرد: در ۶ ماه گذشته ۱۸۱ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به اداره واصل گردید که پس از بررسی و رسیدگی ۶۹ مورد تخلف و ۱۱۲ مورد غیر تخلف شناخته شد.

“عبدی” خاطرنشان کرد: در بازرسی و رصد کالاهای سلامت محور شهرستان ۳ فقره پرونده با تخلف صنفی گرانفرش، عرضه خارج از شبکه و قاچاق انواع مواد ضد عفونی کننده، دستکش و لوازم پزشکی به ارزش بیش از ۱۷ میلیون ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده در حوزه ارد و نان اذعان کرد: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از واحد های پخت نان در شهرستان بوکان انجام شد که ۱۳۰ مورد منتج به تشکیل پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غرری واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۰-۱۷:۲۵/ش