قاتل خاموش زوج جوان بوکانی را به کام مرگ کشاند

مهاباد/بالویز/ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مرگ یک زوج جوان بوکانی در پی مسمویت شدید با گاز خبر داد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“فواد هاشمی” گفت: به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ بوکان مبنی بر کاهش هوشیاری یک زوج جوان خانم ۲۲ساله و آقای ۲۷ساله در مجتمع ادارات، دو دستگاه […]

قاتل خاموش زوج جوان بوکانی را به کام مرگ کشاند

مهاباد/بالویز/ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مرگ یک زوج جوان بوکانی در پی مسمویت شدید با گاز خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“فواد هاشمی” گفت: به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ بوکان مبنی بر کاهش هوشیاری یک زوج جوان خانم ۲۲ساله و آقای ۲۷ساله در مجتمع ادارات، دو دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند که متاسفانه عملیات احیای آنان موفقیت آمیز نبوده و‌ زوج جوان در محل جان باختند.

او ادامه داد: متاسفانه هر ساله با آغاز فصل سرد، به علت بی احتیاطی، سهل انگاری و عدم  توجه به اصول ایمنی؛ صدها نفر بدلیل نشت و استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار گاز گرفتگی و مسمومیت های شدید خواهند شد.

وی از از شهروندان درخواست کرد: با توجه به رسیدن فصل سرما و کاهش دمای هوا و نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی، حتماً قبل از نصب مجدد وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر خروجی دودکش و اتصال ایمن آن با شیرگاز اطمینان حاصل نمایید.

شهرستان بوکان یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸-۱۵:۱۰/پ