واکنش شدید فرماندار شهرستان بوکان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان بوکان بر مطالبه بر حق مردم درجهت برخورد جدی و قاطع با کسانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت هستند،تاکید کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امین زاده”در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت:ضمن تاکید بر مطالبه بر حق مردم جهت برخورد جدی و قاطع با کسانی که […]

واکنش شدید فرماندار شهرستان بوکان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان بوکان بر مطالبه بر حق مردم درجهت برخورد جدی و قاطع با کسانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت هستند،تاکید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امین زاده”در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت:ضمن تاکید بر مطالبه بر حق مردم جهت برخورد جدی و قاطع با کسانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت هستند،خواستار نظارت های بیشتر جهت بهبود  رویه‌های موجود و بر خورد با متخلفان شد.

فرماندار شهرستان بوکان از گشت سلامت به عنوان بازوی اجرایی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا نام برد و افزود: آموزش، نظارت و تشخیص تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مرکز بهداشت صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در کنار گشت سلامت نسبت به تشکیل اکیپ واحد پلمب اقدام خواهد شد و در روزهای آینده با کسانیکه علیرغم تمام اطلاع رسانی و وضعیت بحرانی شهرستان، نسبت به رعایت موازین بهداشتی کوتاهی می‌کنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی موظف‌اند ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری بعمل آورند.

 «امین‌زاده» افزود: پزشکان و مدیران بانک‌ها بایستی از ورود افراد بدون ماسک به داخل مطب و بانک جلوگیری کرده و نسبت به اتخاذ تدابیر لازم جهت رعایت فاصله فیزیکی و کاهش ازدحام در داخل مطب‌ها و بانک‌ها اقدامات لازم بعمل آورند.

رییس ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان بوکان با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی و ابلاغ آن توسط ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی، قهوه خانه و قلیان سراها، شهربازی ها و مساجد همچنان تعطیل می باشند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده مراسمات عروسی در خانه باغ ها ضمن برخورد قانونی و پلمب آن، نسبت به قطع انشعاب برق آن برابر مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان بوکان اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوکان در خاتمه افزود: ادارات خدمات رسان در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی از اعزام مامورکنتورخوان به درب منازل خودداری و از قطع انشعابات  خودداری نمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۶-۱۹:۲۵/س