چهار باب قلیان سرا در شهرستان پیرانشهر پلمپ شدند

  مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:چهار قلیانسرا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و طبق مصوبات بیست و چهارمین ستاد مبارزه با کرونا در پیرانشهر پلمب گردید. به گزارش سرویس اجتماعی، پایگاه خبری بالویز” مجید کاسیان زاده “اظهار داشت: طی بازدید مشترک اماکن و اتاق صناف و با نظارت بازرسان واحد سلامت […]

 

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:چهار قلیانسرا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و طبق مصوبات بیست و چهارمین ستاد مبارزه با کرونا در پیرانشهر پلمب گردید.

به گزارش سرویس اجتماعی، پایگاه خبری بالویز” مجید کاسیان زاده “اظهار داشت: طی بازدید مشترک اماکن و اتاق صناف و با نظارت بازرسان واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت پیرانشهر چهار قلیانسرا پلمب گردید.

وی افزود: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اسرار داشته باشند با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر تصریح کرد: جهت کنترل و مبارزه با بیماری کرونا نیاز به همکاری کلیه شهروندان است که در این راستا با واحدهای که اخطارهای پزشکی را جدی نمی گیرند برخورد خواهد شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۲-۱۴:۳۰/ج