انفجار گاز در اشنویه دو مصدوم بر جای گذاشت

مهاباد/بالویز/رئیس اداره گاز اشنویه گفت:بر اثر عملیات حفاری انفجار گاز در یکی از مناطق شهرستان اشنویه موجب مصدومیت دو نفر شد . به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“کریم وحدانی”اظهار داشت : این حادثه در شهرک فرهنگیان و جنب دادگستری این شهر هنگامی روی داد که شهرداری بدون کسب استعلام از اداره گاز اقدام به عملیات […]

مهاباد/بالویز/رئیس اداره گاز اشنویه گفت:بر اثر عملیات حفاری انفجار گاز در یکی از مناطق شهرستان اشنویه موجب مصدومیت دو نفر شد .

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“کریم وحدانی”اظهار داشت : این حادثه در شهرک فرهنگیان و جنب دادگستری این شهر هنگامی روی داد که شهرداری بدون کسب استعلام از اداره گاز اقدام به عملیات حفاری در این مکان کرده بود.

وی افزود:ماموران اداره گاز بلافاصله پس از مطلع شدن از این حادثه به محل اعزام شده و اقدام به قطع شیر اصلی و تخلیه گاز کرده و عملیات ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند.

رئیس اداره گاز اشنویه بیان کرد: در این حادثه، هنگام حفاری به لوله اصلی گاز ضربه وارد شده و موجب نشت گاز از آن و در نتیجه انفجار شده بود.

در این حادثه متاسفانه ۲ نفر از کارگران شهرداری دچار ۱۵ و ۳۵ درصد سوختگی شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند که هم‌اکنون تحت مداوا قرار گرفته و بستری شده‌اند.

شهرستان اشنویه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

این شهرستان بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۹-۱۱:۰۲/س