شمار بستری های کرونایی در آذربایجان غربی همچنان بالای ۲۰۰ نفر است

مهاباد/بالویز/رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ آذربایجان‌غربی گفت:تعداد بستری‌ های روزانه در طی ۶ روز گذشته همچنان بالای ۲۰۰ نفر است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده ” اظهار داشت : تعداد بستری‌های روزانه در طی ۶ روز گذشته همچنان بالای ۲۰۰ نفر است که باید با اهتمام جمعی جلوی این روند […]

مهاباد/بالویز/رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ آذربایجان‌غربی گفت:تعداد بستری‌ های روزانه در طی ۶ روز گذشته همچنان بالای ۲۰۰ نفر است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده ” اظهار داشت : تعداد بستری‌های روزانه در طی ۶ روز گذشته همچنان بالای ۲۰۰ نفر است که باید با اهتمام جمعی جلوی این روند گرفته شود.

“جواد آقازاده” افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و ۲۴۴ نفر رسیده که از این تعداد ۷۱۶ نفر مشکوک و ۵۲۸ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقازاده بیان کرد: تعداد بستری ‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۲۳ نفر است که از این تعداد، ۷۰ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به افزایش ۱۶ نفری تعداد فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به ‌هزار و ۳۴۷ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

اگر چه در پی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در این استان دو هفته است که محدودیت های کرونایی مجدد از سر گرفته شده است اما افزایش فوتی نیز روند صعودی دارد و لازم است شهروندان در انجام رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم باشند تا در انتشار و جلوگیری این بیماری از استهلاک کادر درمانی جلوگیری شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۹-۱۴:۱۵/س