۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی در بوکان پلمپ شد

مهاباد/بالویز/کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای بوکان از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی در شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” ایزدمهر” اظهار داشت: پیرو آخرین مصوبات جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا؛ نظارت و کنترل واحد های صنفی با هدف بررسی و پیگیری روند رعایت پروتکل […]

مهاباد/بالویز/کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای بوکان از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” ایزدمهر” اظهار داشت: پیرو آخرین مصوبات جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا؛ نظارت و کنترل واحد های صنفی با هدف بررسی و پیگیری روند رعایت پروتکل های بهداشتی در واحد های صنفی سطح شهرستان توسط گشت سلامت تشدید گردید و در این راستا ۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اکیپ سلامت پلمب گردید.

“ایزدمهر” گفت: با توجه به گسترش بیماری و موارد بستری و مرگ و میر ناشی از وضعیت موجود از کلیه همشهریان و واحد های صنفی درخواست میگردد در راستای تامین حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت پروتکل ها را مورد توجه ویژه قرار داده و ضمن رعایت بهداشت فردی وعمومی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از حضور در تجمعات جدا خودداری نمایند. بدیهی است به منظور قطع زنجیره بیماری نیازمند مشارکت آحاد جامعه می باشیم ضمنا با توجه به اعلام و هشدار های قبلی در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقررات و مصوبات ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اقدام خواهد گردید.

کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای بوکان در ادامه افزود: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس و در راستای اجرای فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از کلیه  همشهریان محترم تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مراتب را از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ یا شماره ۴۶۲۳۴۰۶۶ به مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام نمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۸-۱۱:۱۵/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)