۵ هزار دانش آموز سقزی، ناتوان از تهیه تبلت یا گوشی هوشمند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش سقز گفت:بر اساس خود اظهاری دانش آموزان،والدین ۵ هزار نفر از محصلان این شهرستان،توان مالی خرید گوشی یا تبلت را برای استفاده از برنامه شاد ندارند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“فیروز عارفی” در نشست هماهنگی اجرای برنامه پویش سراسری ” لبخند رضایت” در سقز افزود: از طریق کمکهای جمع […]

۵ هزار دانش آموز سقزی، ناتوان از تهیه تبلت یا گوشی هوشمند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش سقز گفت:بر اساس خود اظهاری دانش آموزان،والدین ۵ هزار نفر از محصلان این شهرستان،توان مالی خرید گوشی یا تبلت را برای استفاده از برنامه شاد ندارند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“فیروز عارفی” در نشست هماهنگی اجرای برنامه پویش سراسری ” لبخند رضایت” در سقز افزود: از طریق کمکهای جمع آوری شده در قالب این برنامه، گوشی یا تبلت برای دانش آموزان تهیه می شود.

وی عنوان کرد: به تازگی فرهنگیان این شهرستان ۱۵۰ میلیون تومان در قالب صندوق امداد دانش آموزی برای کمک به محصلان نیازمند، مساعدت کرده اند.

او با بیان اینکه جزئیات نحوه مشارکت در این پویش به زودی اعلام می شود، یادآور شد: مرحله دوم لبخند رضایت از امروز آغاز و تا پایان مهرماه، کمک های مردم، خیران و فرهنگیان را جمع آوری می کند.

وی عنوان کرد: جامعه آماری دانش آموزی برای برخورداری از کمکهای مردمی شناسایی شده است.

“عارفی” بیان کرد: دو جوان نیک اندیش به نامهای گلاله اسلامی و جمال حسینی ۱۰ هزار ماسک خانگی را تهیه و به صورت  رایگان برای توزیع در بین نیازمندان به آموزش و پرورش تحویل دادند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۰۷/۲۳/۱۴:۱۰/چ