نخستين محموله كالا از بازارچه سيرانبند بانه وارد شد

مهاباد/بالویز/فرماندار بانه گفت:نخستين محموله كالا با استفاده از كارت هاي الكترونيكي پيله وري روز چهارشنبه از طريق بازارچه مرزي سيرانبند بانه وارد كشور شد. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری بالویز“محمد فلاحي” اظهار داشت: اين محموله شامل ۲ كانتينر كولر گازي است كه به مقصد اقليم كردستان عراق در مرز باشماق مريوان گمركي شده و […]

مهاباد/بالویز/فرماندار بانه گفت:نخستين محموله كالا با استفاده از كارت هاي الكترونيكي پيله وري روز چهارشنبه از طريق بازارچه مرزي سيرانبند بانه وارد كشور شد.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری بالویز“محمد فلاحي” اظهار داشت: اين محموله شامل ۲ كانتينر كولر گازي است كه به مقصد اقليم كردستان عراق در مرز باشماق مريوان گمركي شده و از بازارچه سيرانبند بانه وارد كشور مي شود.

“فلاحی” افزود:در اجراي طرح پيله وري كالا به صورت ترانزيت وارد بازارچه سيرانبند مي شود و سپس با كارت هاي پيله وري ترخيص و بوسيله وانت وارد بازار مي شود و بسياري از اقشار جامعه از مزاياي آن بهره مند مي شوند.

وي يادآور شد: دارندگان كارت هاي پيله وري براي بهره مندي از مزاياي اين كارت ها بايد شخصا به بازارچه سيرانبند مراجعه و كارت هاي خود را به وارد كنندگان كالا تحويل و از مزاياي تخفيف اين كارت ها استفاده كنند.

وی گفت:بايد براي رونق دوباره بازار تجاري بانه، پيله وران و واردكنندگان كالا به توافق برسند و طرفين از مزاياي اجراي اين طرح به صورت مساوي بهره مند شوند تا واردات كالا در اين بازارچه تداوم داشته باشد.

فرماندار بانه بیان کرد: براساس آخرين گزارش ها به زودي ۱۲ كانتينر كالا از مرز باشماق و سه كانتينر هم از مرزهاي ديگر با استفاده از اجراي طرح ساماندهي مبادلات مرزي با كارت پيله وري وارد بازارچه سيرانبند مي شود.

براساس آخرين گزارش ها به زودي ۱۲ كانتينر كالا از مرز باشماق و سه كانتينر هم از مرزهاي ديگر با استفاده از اجراي طرح ساماندهي مبادلات مرزي با كارت پيله وري وارد بازارچه سيرانبند مي‌شود.

شهرستان بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعيت در ۲۷۰ كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۰۷/۲۲/۱۰:۴۹/س