فروش کالای بدونه شناسه ممنوع است

مهاباد/بالویز/رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت:جهت ممانعت از عرصه کالاهای قاچاق و تقلبی،فروش کالای بدونه شناسه ممنوع است. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری بالویز” رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ششمین جلسه کارگروه شورای هماهنگی تشدید، کنترل، نظارت و بازرسی استان اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود کالاهای بی […]

مهاباد/بالویز/رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت:جهت ممانعت از عرصه کالاهای قاچاق و تقلبی،فروش کالای بدونه شناسه ممنوع است.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری بالویز” رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ششمین جلسه کارگروه شورای هماهنگی تشدید، کنترل، نظارت و بازرسی استان اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود کالاهای بی نام و نشان به کشور که هیچ اطلاعاتی از تولید کننده آن در دسترس نیست و همچنین ممانعت از عرضه کالاهای قاچاق، کالاهای تقلبی و بی کفیت در بازار باید تمام کالاهای مورد عرضه در فروشگاه های کشور دارای شماره شناسه ثبت شده باشد و فروش کالاهای بدونه شناسه ممنوع است.

” غلامرضا بابایی” اظهار داشت :در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی، پوشاک و غیره فروشگاه ها و اصناف باید کالاهای موجود در فروشگاه خود را شناسه دار کنند در غیر اینصورت کالای بدونه شناسه موجود در فروشگاه کالای قاچاق محسوب و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی افزود: کالاهای وارداتی در گمرک و کالاهای تولید داخل توسط تولید کنندگان در مبدا کارخانه شناسه دار می شوند و فروشندگان هم کالاهای از قبل خریداری شده که دارای شناسه کالا نمی باشند را باید از طریق ثبت سریال کالا در سامانه کد شناسه دریافت نمایند.

بابایی تصریح کرد: امروزه کشور درگیر جنگ اقصادی با دشمنان خود است و در این برهه حساس تولید کنندگان، اصناف، تجار، دولت و ملت همانند ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار هم باشیم تا از این میدان نیز با سر بلندی عبور کنیم و فشار اقتصادی بیش از حد به مردم که سرمایه اصلی کشور هستند وارد نشود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فروش با قیمت آنلاین تخلف آشکار است و دریافت سود برای کالاها باید مطابق فاکتور خرید باشد نه استعلامی، هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی آن را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۰/۱۷:۴۵/ی