آمار قربانیان کرونا ویروس در مهاباد به ۱۳۳ نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:با فوت یک بیمار دیگر در مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۱۳۳ نفر افزایش یافت. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” جواد آقازاده” رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد […]

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:با فوت یک بیمار دیگر در مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۱۳۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” جواد آقازاده” رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد ثبت شد که با احتساب این فوتی مجموع جان باختگان این ویروس به ۱۳۳ نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا در مهاباد از مرز ۳ هزار نفر عبور کرده است، افزود: در حال حاضر ۵۰ نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری می‌باشند که از این تعداد ۱۳ نفر مثبت و ۳۷ نفر مشکوک به ابتلا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، بی توجهی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی، حفاظت فردی و خود مراقبتی را مهمترین علل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان دانست.

او با بیان اینکه در آی سی یو ۱۸۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۴۴ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: در شبانه روز گذشته ۲۱ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید در استان تاکنون به ۱۱۴۹ نفر رسیده است.

آقازاده تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری نقش مهمی در پیشگیری از کرونا دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/خبرنگاران جوان/۹۹/۰۷/۱۷-۸:۱۵/پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)