کرونا مدارس مهاباد، اشنویه، بوکان و پیرانشهر را به تعطیلی کشاند

مهاباد/بالویز-آموزش و پرورش شهرستان‌های مهاباد،بوکان،اشنویه و پیرانشهر طی اطلاعیەای،از تعطیلی یک‌ هفتەایی مدارس در این شهرستان‌ها خبر دادند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز-بنا به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان ، این شهرستان ها نسبت به تعطیلی مدارس به مدت یک هفته اطلاعیه منتشر نمودند. اطلاعیە باتوجه […]

مهاباد/بالویز-آموزش و پرورش شهرستان‌های مهاباد،بوکان،اشنویه و پیرانشهر طی اطلاعیەای،از تعطیلی یک‌ هفتەایی مدارس در این شهرستان‌ها خبر دادند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز-بنا به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان ، این شهرستان ها نسبت به تعطیلی مدارس به مدت یک هفته اطلاعیه منتشر نمودند.

اطلاعیە

باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا  در خصوص محدویتهای کرونایی به اطلاع میرساند آموزش دانش اموزان در شهرستان مهاباد،اشنویه ،بوکان و پیرانشهر  از روز یکشنبه ۱۳ مهر تا  روز جمعه مورخه ۱۸ مهر به صورت غیر حضوری برگزار  و عوامل محترم اجرایی و معلمان گرامی با حضور در مدارس و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آموزش  دانش آموزان عزیز را به صورت مجازی پیگیری نمایند.

در پی اوج شیوع مبتلایان به بیماری کرونا و جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری ،این اقدام در راستای حفظ جان دانش آموزان صورت گرفته است و شهروندان با زدن ماسک و همچنین ضد عفونی کردن دست و عدم حضور در اماکن عمومی و تفریحی می توانند نقش مهمی در کاهش و انتقال این بیماری داشته باشند.

تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی می توان بر این بیماری غلبه کرد .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۴-۱۰:۳۰/د