در مناطق محروم فقر و بیماری کرونا بلای جان بیماران مبتلا به کرونا است

مهاباد-بالویز-نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،گفت:فقر و کرونا در مناطق محروم بلای جان بیماران مبتلا به کرونا است . به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جلال محمودزاده”اظهار داشت:در مناطق محروم ما اگر کسی مبتلا به کرونا شد،باید به خاطر بیماری و یا اینکه به دلیل نداشتن هزینه جان خود را از دست بدهد. […]

مهاباد-بالویز-نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،گفت:فقر و کرونا در مناطق محروم بلای جان بیماران مبتلا به کرونا است .

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جلال محمودزاده”اظهار داشت:در مناطق محروم ما اگر کسی مبتلا به کرونا شد،باید به خاطر بیماری و یا اینکه به دلیل نداشتن هزینه جان خود را از دست بدهد.

نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی شهرستان مهاباد با انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت،بیان کرد:فروش وسایل شخصی کودک برای تامین هزینه های ترخیص بیمار کرونایی در بیمارستان قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به اینکه ، هر چه زودتر باید تکلیف ترخیص ۴۰ بیمار مشخص از بیمارستان‌ها تعیین شود،افزود: ‌مسئولین وزارت بهداشت باید تدابیری اتخاذ می‌کردند تا هزینه بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه درمان قرار می‌گرفت اما متاسفانه ظاهرا این اقدام صورت نگرفته است.

نائب رئیس کمیسون عمران مجلس با بیان اینکه کرونا یک بیماری سراسری، جهانی و عمومی است،گفت: وزارت بهداشت باید هزینه‌های بیماری کرونا را به عهده بگیرد.

وی افزود:بر اساس قانون اساسی ما، درمان مردم برای چنین بیماری‌هایی رایگان است.

“جلال محمودزاده” مدعیست : که هزینه درمان هر بیمار کرونایی در صورت استفاده از شش آمپول چیزی قریب به ۹ میلیون تومان می‌شود.

وی‌ وظیفه رسانه‌ها را اطلاع رسانی در این زمینه ها دانست و تاکید کرد: شفاف سازی وزارت بهداشت در زمینه استفاده از منابع مالی درمان بیماران کرونایی را خواستار شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۲-۸:۱۵/ش