سه دانگ یک منزل مسکونی در سقز وقف شد

مهاباد-بالویز-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سقز،گفت:سه دانگ از یک منزل مسکونی در شهرستان سقز برای ایتام و کودکان بی‌سرپرست وقف شد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جهاندار امجدی” بیان کرد: یک بانوی خیر سقزی سه دانگ از منزل مسکونی خود را وقف کرد تا درآمد حاصل از آن صرف ایتام و […]

مهاباد-بالویز-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سقز،گفت:سه دانگ از یک منزل مسکونی در شهرستان سقز برای ایتام و کودکان بی‌سرپرست وقف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جهاندار امجدی” بیان کرد: یک بانوی خیر سقزی سه دانگ از منزل مسکونی خود را وقف کرد تا درآمد حاصل از آن صرف ایتام و کمک به کودکان بی‌سرپرست شود.

وی با اشاره به ارزش ریالی این منزل مسکونی وقف شده اظهار داشت: ارزش سه دانگ از منزل مسکونی وقف شده در سقز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز خاطرنشان کرد: مساحت سه دانگ منزل مسکونی این بانوی نیکوکار و خیر سقزی ۱۴۰ متر مربع است.

” امجدی” اعلام کرد: این منزل مسکونی ششمین وقفی است که امسال با کمک خیرین در شهرستان سقز به ثبت رسیده است و این بیانگر نیکوکاری و حسن نیت مردم این شهرستان است.

وی بیان کرد: بخشی از موقوفات شهرستان‌های سقز در سال‌جاری مربوط به نقاط روستایی است که بیانگر وجود مردمان خیر در این مناطق است.

گفتنی است؛ شهرستان سقز در کل دارای ۳۸۶ موقوفه بوده است که بیش از ۹۹ درصد این موقوفات برای رفع مایحتاج و نیازمندی‌های مساجد وقف شده‌ است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۲-۱۱:۰۵/ش