مدارس شهرستان بوکان از نظر بهداشتی مورد ارزیابی و پایش قرارگرفت

مهاباد-بالویز-مدارس شهرستان بوکان از نظر فرایند اجرای برنامه های فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش و بررسی قرار گرفت. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،در جریان این پایش ها چند مدرسه به عنوان جامعه هدف با حضور کلیه کارشناسان  حول محورهای؛ الزامات کلی، اصول پایه، غربالگری و بیماریابی، وضعیت بهداشت […]

مهاباد-بالویز-مدارس شهرستان بوکان از نظر فرایند اجرای برنامه های فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،در جریان این پایش ها چند مدرسه به عنوان جامعه هدف با حضور کلیه کارشناسان  حول محورهای؛ الزامات کلی، اصول پایه، غربالگری و بیماریابی، وضعیت بهداشت فردی، فضای برگزاری کلاس، وضعیت بهداشتی ساختمان مدارس، تهویه مناسب کلاس ها، برنامه زمانبندی درسی، آموزش سلامت فردی و عمومی، تغذیه دانش آموزان و ایاب و ذهاب بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

پس  از پایش در مدارس سطح شهر نتایج حاصل از ارزیابی ها را مورد بررسی قرار داد و پس از بحث و تبادل نظر بر لزوم تشدید مداخلات با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید گردید.

لازم به ذکر است که بازدید کارشناس مسئول استانی از مدارس سطح شهر و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش، ضد عفونی درب، میز و صندلی‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و چیدمان صندلی‌ها و تمهیدات لازم شامل نصب پوسترهای مربوط به رعایت نکات بهداشتی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مدارس، نتایج این بازدید ها را مثبت ارزیابی نموده و از مدیر شبکه، رئیس مرکز بهداشت، کارشناسان مرکز بهداشت، کلیه مسئولین و عوامل اجرایی آموزش و پرورش و تلاشگران مبارزه با کرونا ویروس شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۱-۱۸:۰۶/ج