سارقان طلا در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد- بالویز-سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد از دستگیری سارقان طلا و جواهرات از منازل در شهرستان مهاباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،”سرهنگ سردار علیزاده” اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در مهاباد به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار […]

مهاباد- بالویز-سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد از دستگیری سارقان طلا و جواهرات از منازل در شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،”سرهنگ سردار علیزاده” اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در مهاباد به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهایاد،افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتطامی بیان کرد:در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و باسابقه دار می باشند.

“سرهنگ سردار علیزاده” ادامه داد:متهمان در بازجویی های پلیسی به سه فقره سرقت طلا و جواهرات از سه باب منزل در سطح شهرستان معترف شدند،از سارقان اموال مسروقه کشف شد.

سرپرست نیروی انتظامی مهاباد،تصریح کرد: در این راستا سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

همچنین در یک عملیات پلیسی دیگر سارقان خودرو در مهاباد دستگیر شدند.

“سرهنگ سردار علیزاده ” خاطر نشان کرد:در پی وقع چندین فقره سرقت خودرو در مهاباد، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی و دستگیر کند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به ۷ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان معترف شدند. افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه به میزان تقریبی یک میلیارد ریال می باشد.

در این راستا سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۰۹-۸:۲۰/چ