احتمال اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در آذربایجان غربی در خصوص بیماری کرونا

مهاباد-بالویز-استاندار آذربایجان غربی،گفت:در پی افزایش مبتلایان به کرونا ویروس احتمال اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در این استان وجود دارد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” محمد مهدی شهریاری ” اظهار داشت : اگر دستور العمل های بهداشتی رعایت نشود محدودیت های کرونایی ازسر گرفته می شود و مدارسی که الزامات بهداشتی را […]

مهاباد-بالویز-استاندار آذربایجان غربی،گفت:در پی افزایش مبتلایان به کرونا ویروس احتمال اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در این استان وجود دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویزمحمد مهدی شهریاری ” اظهار داشت : اگر دستور العمل های بهداشتی رعایت نشود محدودیت های کرونایی ازسر گرفته می شود و مدارسی که الزامات بهداشتی را اجرا نکنند تعطیل می شوند و اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای وجود دارد.

استاندار افزود: سازمانها و ادارات باید در اجرای دستورالعمل های بهداشتی الگو باشند و در صورت نیاز باید بیمارستانهای بخش خصوصی برای درمان بیماران کرونایی آمادگی داشته باشند.

“محمدمهدی شهریاری ” در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باید مسوولان نظارت لازم را بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند و باید بیش از ٩۵ درصد مردم این مساله را رعایت کنند.

وی با اشاره به لزوم همکاری تمام بیمارستان‌ها، ادامه داد: باید تمام بیمارستان‌های خصوصی در آذربایجان‌غربی همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند تا مدیریت بیماری کرونا با جدیت انجام گیرد.

شهریاری با اشاره به وضعیت مدارس، گفت: اگر لازم باشد مدارسی که نیاز دارند به مدت ٢ هفته تعطیل ‌و کادر آموزشی نیز به مدت ٢ هفته به مرخصی فرستاده شوند.

افزایش مبتلایان بیماری کرونا در استان آذربایجان غربی موجب شده است که مسولان امر در راستای مبارزه با این بیماری تدابیری در خصوص پیشگیری و مبارزه با این بیماری داشته باشند و برای تحقق این امر همکاری همه جانبه مردم و مسئولین را می طلبد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۰۸-۱۰:۵۵/س