چگونه خلافی خودرو را با شماره پلاک دریافت کنیم؟

مهاباد-بالویز-چگونه خلافی خودرو را با شماره پلاک دریافت کنیم؟ به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز ، با ارسال VIN (وی آی ان) وسیله نقلیه، از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و در صورت افزودن * ستاره به انتهای آن شناسه قبض و پرداخت نیز اعلام می‌شود که در این صورت افراد می‌توانند نسبت به […]

مهاباد-بالویز-چگونه خلافی خودرو را با شماره پلاک دریافت کنیم؟

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز ، با ارسال VIN (وی آی ان) وسیله نقلیه، از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و در صورت افزودن * ستاره به انتهای آن شناسه قبض و پرداخت نیز اعلام می‌شود که در این صورت افراد می‌توانند نسبت به پرداخت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با ارسال پیامک * ۸ رقم کنار بارکد مندرج در پشت کارت وسیله نقلیه # به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ استعلام تخلفات خود را دریافت کنند، البته روش دیگری نیز وجود دارد.

در این روش افراد میتوانند باشماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرند، البته شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ هم در بخش مربوطه این سایت میزان تخلفات رانندگی خود را دریافت کنند.

متقاضیان در نظر داشته باشند که کد VIN همان شماره ۱۷ رقمی است که بر روی کارت خودرو به صورت عمودی و بر روی سند مالکیت خودرو به صورت افقی درج شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۳۰-۱۹:۵۵/ی