۵ هزار اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی در بوکان کشف شد

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان ،ازکشف ۵هزار اسکناس ۱۰۰ دلاری در یک کارگاه تولید اسکناس های جعلی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“سرهنگ حیدری “گفت : تیم های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با اخلال گران نظام پولی و بانکی کشور ، کارگاه تولید اسکناس های جعلی را […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان ،ازکشف ۵هزار اسکناس ۱۰۰ دلاری در یک کارگاه تولید اسکناس های جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“سرهنگ حیدری “گفت : تیم های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با اخلال گران نظام پولی و بانکی کشور ، کارگاه تولید اسکناس های جعلی را شناسایی و از محل کارگاه  بیش از ۵ هزار اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: با تلاش پلیس و همکاری و اطلاع رسانی شهروندان اخلال گران نظام اقتصادی از دستیابی به اهداف خود بازماندند.

“سرهنگ حیدری” افزود: بازارهای غیر رسمی ارز به بستری برای حضور افراد سودجو تبدیل شده و این افراد سعی داشتند در صورت وارد کردن این مقدار ارز تقلبی به بازار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به نظام اقتصادی کشور زیان برسانند.

کلاهبرداران و جاعلان همواره تلاش می کنند با ارائه اسکناس‌ها  تقلبی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.و این یکی از مسائل و چالش های است که همیشه در تلاش اند پول های تقلبی و ناسالم را وارد جریان نقدی پول کنند.

شهرستان بوکان یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۶-۱۳:۰۰/چ