محیط بان منطقه مراکان خوی در درگیری با شکارچیان متخلف مصدوم شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی،گفت:درگیری محیط بانان منطقه مراکان با شکارچیان متخلف موجب مصدوم شدن محیط بان شد به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «مهران نظری» اظهار داشت: به دلیل درگیری بین شکارچیان متخلف با ماموران یگان حفاظت منطقه مراکان خوی یک محیط بان زخمی و راهی بیمارستان شد. “مهران نظری» در […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی،گفت:درگیری محیط بانان منطقه مراکان با شکارچیان متخلف موجب مصدوم شدن محیط بان شد

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «مهران نظری» اظهار داشت: به دلیل درگیری بین شکارچیان متخلف با ماموران یگان حفاظت منطقه مراکان خوی یک محیط بان زخمی و راهی بیمارستان شد.

“مهران نظری» در خصوص جزئیات این درگیری افزود: متخلفین مذکور در یک اقدام غیرقانونی بلافاصله بعد از اطلاع از حضور محیط بانان در منطقه اقدام به درگیری و قصد فرار کردند که در این حین با محیطبان حجت فهیم نیا درگیر شدند.

وی بیان کرد: وقتی این متخلفان خود را در چنگال قانون می‌بینند، یکی از متخلفین از پشت سر چندین ضربه به سر، دست و پای محیطبان یاد شده وارد می‌کند که منجر به جراحت وی می‌شود.

«نظری» افزود: با هوشیاری محیط بانان منطقه یکی از شکارچیان باسابقه دستگیر و به همراه وی یک رأس بز وحشی و یک قبضه سلاح کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اضافه کرد: متخلفین جهت سیر مراحل قضائی به دادگاه معرفی شدند و یکی از افراد خاطی هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

«نظری» با بیان اینکه حال عمومی محیط بان مصدوم خوب است افزود: محیط بان مصدوم هم اکنون در وضعیت مطلوبی است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۱-۱۳:۱۰/ج