تالارهای پذیرایی سقز پس چند ماه تعطیلی با ظرفیت ۵۰ درصد بازگشایی می‌شود

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندارسقز گفت: تالارهای پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت و مشروط به عدم برگزاری مراسم رقص و پایکوبی باز گشایی می شوند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«کامیل کریمیان»تالارهای پذیرایی پس از چند ماه تعطیلی با ۵۰ درصد ظرفیت و مشروط به عدم برگزاری مراسم رقص و پایکوبی و قهوه‌خانه‌های سنتی نیز بدون عرضه […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندارسقز گفت: تالارهای پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت و مشروط به عدم برگزاری مراسم رقص و پایکوبی باز گشایی می شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«کامیل کریمیان»تالارهای پذیرایی پس از چند ماه تعطیلی با ۵۰ درصد ظرفیت و مشروط به عدم برگزاری مراسم رقص و پایکوبی و قهوه‌خانه‌های سنتی نیز بدون عرضه قلیان بازگشایی می‌شوند

فرماندار ویژه سقز خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای اعمال دستور جدید ستاد مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی سالن های ورزشی گفت: بسترهای لازم برای فعالیت‌ رشته‌های ورزشی غیر از شنا و کشتی فراهم شود.

فرماندار سقز بر تشدید نظارت بر کنترل کیفی و کمی نوشت افزار، کیف و کفش و مانتو شلوار مدارس و نظارت بر آرایشگاه‌های زنان و مردان تاکید کرد.

کریمیان تاکید کرد: اعمال محدودیت ها در راستای حفاظت از جان مردم و عمل به توصیه‌های ستاد کرونای کشوری و استانی است و رعایت این موارد و بازتاب آن، پایش می‌شود و در صورت عدول از آن و افزایش بیماران مبتلا به کرونا، تصمیم‌های جدید اتخاذ و به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدير شبكه بهداشت و درمان نیز با اشاره به اینکه سقز در آستانه موج سوم كرونا قرار دارد از مردم خواست: همچنان فاصله گذاري اجتماعي و پروتكل ها را رعايت كنند.

بهرامی گفت: در روزهای گذشته موارد کرونا مثبت در سقز بیشتر شده که این نشان دهنده ورود شهرستان به موج سوم کرونا است

وی افزود: این موضوع، به دلیل تغییرات آب و هوایی و آغاز بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و آنفلوآنزا و سفرهای تابستانی است و اگر مردم رعایت نکنند، پزشکان و پرستاران و مجموعه پزشکی شهرستان برای موج سوم کرونا آماده نیستند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر تالارهای پذیرایی عنوان کرد: به دلیل خطرناک بودن اجتماع‌ها، در صورت باز شدن این مکان‌ها، بایستی متصدیان تالار بر اساس دستورالعمل ویژه فعالیت کنند و گرنه دوباره تعطیل می‌شوند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۸-۱۰:۴۹/س

 

 

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)