واحد صنفی متخلف در سردشت پلمپ شد

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت،گفت:در راستای حفظ سلامت شهروندان واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ شد . به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« روژان قادری » با اعلام این مطلب افزود : در ادامه روند جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی متخلف که با زیر پا گذاشتن الزامات بهداشتی سلامت مردم را […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت،گفت:در راستای حفظ سلامت شهروندان واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ شد .

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« روژان قادری » با اعلام این مطلب افزود : در ادامه روند جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی متخلف که با زیر پا گذاشتن الزامات بهداشتی سلامت مردم را به خطر می اندازند، یک واحد متخلف توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سردشت پلمپ گردید.

« قادری» اظهار داشت : تا زمان اطمینان از ایجاد شرایط مساعد برای اجرای پروتکل های بهداشتی، ممنوعیت فعالیت این فرد متخلف  ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در جریان شروع اپیدمی کرونا ویروس تا به این لحظه بیش از ۱۵ واحد متخلف که بصورت غیرمجاز شبانه فعالیت می کردند توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت پلمپ گردیدند.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۶-۱۰:۵۰/ی