دومینوی مبارزه با فساد اداری در راستای سلامت اداری در مهاباد همچنان ادامه دارد

مهاباد-بالویز،سفیر-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد از دستگیری ششمین عضو شورای_شهر و یک نفر از کارمندان فرمانداری مهاباد به اتهام سوء استفاده مالی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«اصلان حیدری» اظهار داشت: در راستای پرونده تخلفات اداری مالی و مجموعه شورای شهر و شهرداری مهاباد،با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) ششمین […]

مهاباد-بالویز،سفیر-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد از دستگیری ششمین عضو شورای_شهر و یک نفر از کارمندان فرمانداری مهاباد به اتهام سوء استفاده مالی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«اصلان حیدری» اظهار داشت: در راستای پرونده تخلفات اداری مالی و مجموعه شورای شهر و شهرداری مهاباد،با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) ششمین عضوی شورای اسلامی شهر مهاباد دستگیر شد .

«اصلان حیدری»افزود: درحال حاضر تعداد افراد دستگیر شده شورای شهر مهاباد به ۶ نفر رسیده و ۱۱ کارمند شهرداری مهاباد نیز در همین رابطه دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد،بیان کرد:در این راستا یک نفر کارمند فرمانداری به اتهام سوء استفاده مالی نیز دستگیر شد.

هفته گذشته دو نفر کارمند اداره مسکن و شهر سازی مهاباد نیز در راستای این پرونده دستگیر شدند .

موج دستگیری های تخلفات_اداری در مهاباد از اوایل مرداد ماه آغاز شده و تا کنون مجموع بازداشتی های در راستای مبارزه با مفاسد اداری در این شهرستان به ۲۰ نفر رسیده است.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۱-۸:۲۰/س