مرکز غربالگیری بیماری های واگیردار درشهرستان مرزی سردشت افتتاح شد

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: محل جدید مرکز ۱۶ ساعته مرکز غربالگیری بیماریهای واگیر در سردشت راه اندازی و افتتاح شد. به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری»افزود:ساختمان محل مرکز غربالگیری جدید در زیر بنای ۱۲۰ متر مربع وبا اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال  تکمیل و تجهیز شده است. رئیس شبکه […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: محل جدید مرکز ۱۶ ساعته مرکز غربالگیری بیماریهای واگیر در سردشت راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری»افزود:ساختمان محل مرکز غربالگیری جدید در زیر بنای ۱۲۰ متر مربع وبا اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال  تکمیل و تجهیز شده است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سردشت عنوان نمود:  این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح لغابت ۲۴ شب به  مدت ۱۶ ساعت جهت ارائه خدمات به مراجعین دارای علائم تنفسی با حضور پزشک ، پرستار و کارشناس آزمایشگاهی فعال و دایر می باشد.

« قادری »بیان کرد:مدافعان عرصه سلامت جهت حفظ سلامتی شهروندان همچنان در خط مقدم سلامت هستند .

وی از شهروندان خواست:با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین زدن ماسک و شستن دست ها و عدم حضور در مجالس ترحیم و عروسی با کادر درمانی شهرستان همکاری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت ،تنها را مبارزه با بیماری کرونا و مقابله با آن همکاری مردم با کادر درمانی بیان کرد و افزود: شهروندان می توانند غیر از موارد ضروری با عدم حضور در اماکن عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا پیش قدم باشند .

شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۱-۱۵:۵۰/س