دو واحد بوم گردی در شهر مرزی سردشت با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد

مهاباد-بالویز،سفیر-رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت از افتتاح دو واحد بوم گردی در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش سرویس فرهنگی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز « صلاح محمدی» با اعلام این مطلب اظهار کرد: این دو واحد بوم گردی با حضور نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، علیرضا آخوندزاده، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت از افتتاح دو واحد بوم گردی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش سرویس فرهنگی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز « صلاح محمدی» با اعلام این مطلب اظهار کرد: این دو واحد بوم گردی با حضور نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، علیرضا آخوندزاده، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان و اعضای شورای تامین و شورای اداری سردشت افتتاح شد.

او افزود: این دو واحد بوم‌گردی در روستاهای شینوه و بزیله سردشت راه‌اندازی شده‌اند که برای ایجاد این واحدها در مجموع هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت عنوان کرد:این دو واحد بوم‌گردی در مجموع دارای پنج باب سوئیت بوده و قابلیت اشتغال‌زایی برای پنج نفر را دارند.

او تصریح کرد: پیش از افتتاح این واحدهای بوم‌گردی در سردشت پنج واحد بوم‌گردی وجود داشت که با افتتاح این دو واحد، تعداد آنها به هفت باب می‌رسد.

«محمدی» گفت: «در حال حاضر تمایل به راه‌اندازی واحدهای بوم‌گردی در سردشت افزایش یافته است و چندین واحد دیگر نیز با دریافت مجوز در حال ساخت و تجهیز هستند.»

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است ،این شهرستان دارای مرز خاکی با کشور عراق است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۰-۱۲:۵۰/د