سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در آذربایجان غربی راه اندازی شده است

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی،آذربایجان غربی گفت: سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در استان راه اندازی شده است . به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمدرضا آمیان»افزود: سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در استان راه اندازی شده است و متقاضیان بدون حضور در ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی می توانند در این […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی،آذربایجان غربی گفت: سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در استان راه اندازی شده است .

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمدرضا آمیان»افزود: سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در استان راه اندازی شده است و متقاضیان بدون حضور در ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی می توانند در این سامانه نام نویسی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به طور متوسط ۶ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اندکه  روند پرداخت مستمری به آنان اجرایی می شود.

محمدرضا آمیان افزود:  ثبت نام بیمه بیکاری ، مشکلات زیادی را به خاطر حضور در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیمه تامین اجتماعی ایجاد می کرد که این مشکل در ایام شیوع بیماری کرونا نیز تشدید شده بود.

وی اضافه کرد: در راستای حل این مشکل، سامانه آنلاین ثبت نام برای دریافت مستمری بیمه بیکاری راه اندازی شده و همه اقدامات از طریق همین سامانه با همراهی تامین اجتماعی انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.mcls.gov.ir برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است.

آمیان اظهار کرد: برای انجام صحیح این کار، متقاضیان تنها برای احراز هویت، یک بار به پیشخوان خدمات دولت مراجعه می کنند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۶-۱۵:۵۵/پ