بیش از ۶ هزار واحد مسکن ملی در هفته دولت در آذربایجان غربی کلنگ زنی می شود

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی،گفت:طی هفته دولت در آذربایجان غربی ۶هزارو ۵۰۰واحد مسکن ملی کلنگ زنی می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سیدمحسن حمزه‌لو » افزود:در زمان حاضر اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در آذربایجان‌غربی برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است. وی بیان کرد:۲۷ هزار و ۵۰۰ […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی،گفت:طی هفته دولت در آذربایجان غربی ۶هزارو ۵۰۰واحد مسکن ملی کلنگ زنی می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سیدمحسن حمزه‌لو » افزود:در زمان حاضر اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در آذربایجان‌غربی برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است.

وی بیان کرد:۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی در مرحله نخست پالایش و تایید شده است.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی،اظهار داشت: براساس طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب، ۱۲ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی احداث می‌شود.

«حمزه لو»ادامه داد:افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir  نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز خود اقدام کردند.

حمزه‌لو گفت: احداث چهار هزار و ۱۹۴ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و و ۲۷۴ واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری از دیگر موارد احداثی مسکن ملی در این استان است.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

طرح “اقدام ملی تولید وعرضه مسکن” به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۴ – س – ۹:۵۵