وقف بیش ده هزار کتاب توسط اندیشمند سردشتی به اوقاف و شهرداری سردشت

مهاباد-بالویز،سفیر-شهردار سردشت گفت : محقق و اندیشمند سردشتی  ۱۲ هزار کتاب را به شهرداری و اوقاف این شهرستان اهدا  و  وقف کرد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،«نادر کریمیان سردشتی» محقق و اندیشمند سردشتی ، ۱۲ هزار کتاب را به شهرداری و اوقاف این شهرستان وقف و اهدا نمود. «کامل رسولی» شهردار […]

مهاباد-بالویز،سفیر-شهردار سردشت گفت : محقق و اندیشمند سردشتی  ۱۲ هزار کتاب را به شهرداری و اوقاف این شهرستان اهدا  و  وقف کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،«نادر کریمیان سردشتی» محقق و اندیشمند سردشتی ، ۱۲ هزار کتاب را به شهرداری و اوقاف این شهرستان وقف و اهدا نمود.

«کامل رسولی» شهردار سردشت افزود:این کتابها در ساختمان ایستگاه شماره دو آتش نشانی سابق متعلق به شهرداری سردشت واقع در” نیزه رو  ” نگهداری می‌شوند تا بعنوان کتابخانه‌های عمومی سردشت مورد بهره برداری  همشهریان قرار گیرد.

«دکتر نادر کریمیان سردشتی»متولد بیست و دو خرداد هزار و سیصد و چهل و سه در سردشت می‌باشد وی هم اکنون مقیم تهران است.

«نادر کریمیان» پژوهشگر و مدرس دانشگاه ،افتخار چهار دکترای تخصصی در رشته های مختلف کسب نموده است .

از وی هشتاد وسه عنوان کتاب به چاپ رسیده‌است.وی در زمینه‌های کاری ایران شناسی، اسلام‌شناسی و ادبیات فارسی تحققات بسیاری داشته ‌است.

تا کنون دویست و هفده مقاله به زبان های فارسی، انگلیسی، روسی ،کردی ، عربی ،هندی در مجلات گوناگون علمی پژوهشی و علمی تخصصی و مجموعه مقالات به چاپ رسیده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۰۳ – ی – ۱۲:۴۳

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)