دوره سفالگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد آموزش داده می شود

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت:اولین دوره مقدماتی سفالگری در مهاباد با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این اداره آموزش داده می شود  به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، «غلامرضا عبده» اظهارداشت: اولین دوره آموزش مقدماتی سفالگری در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت:اولین دوره مقدماتی سفالگری در مهاباد با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این اداره آموزش داده می شود 

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، «غلامرضا عبده» اظهارداشت: اولین دوره آموزش مقدماتی سفالگری در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد،افزود:اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دوره آموزشی سفالگری برگزار می‌کند.

این مقام مسئول در مهاباد با اعلام اینکه این دوره شامل آموزش‌های اصول سفالگری با چرخ است، اظهار کرد: دوره آموزش آن به صورت یک ماهه تئوری و عملی خواهد بود و از ابتدای شهریور ماه در صورتی که ثبت نام هنرجویان به حد نصاب برسد، برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: حداقل سن متقاضیان شرکت کننده ۱۵ سال است و برای افرادی که موفق به کسب امتیاز مورد نظر در آزمون تئوری و عملی پایان دوره شوند گواهی مهارت صنایع دستی صادر خواهد شد.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: علاقمندان به این رشته می‌توانند جهت ثبت نام به این اداره واقع در خیابان ساحلی – انتهای پارک سید قطب مراجعه کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد تصریح کرد: جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۲۳۳۴۹۰ تماس بگیرید.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۰ – د- ۸:۰۵

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)