پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به مناسبت روز خبر نگار

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک منتشر کرد  به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز متن پیام «سیامند جوانبخت » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به شرح زیر است. فرارسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک منتشر کرد 

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز متن پیام «سیامند جوانبخت » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به شرح زیر است.

فرارسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک عرض می نماییم؛ خبرنگارانی که با شجاعت طبع و روحیه خستگی ناپذیر خود، همچون پروانه ای بی پروا خود را عاشقانه فدای حوادث زمانه نموده و آزادگی و سربلندی شان رمز ماندگاری و محبوبیت شان در دلهاست. تلاشگرانی که عاشقانه حرمت قلم و آگاهی رسانی را با جان و دل پاس داشته و با قبول مسئولیت در قبال منافع ملی و اعتقادات مردم و اخلاق عمومی جامعه؛ راه کمال، افتخار و عزّت را برای خود و همنوعان خویش انتخاب نموده و در مسیر دشوار حرفه مقدّس خود، با سِلاح قلم در سنگر رسانه، مدافع استقلال و آزادی و آزادیخواهی هموطنان بوده و سدّی مستحکم در برابر زورمندان و قدرت طلبان انحصارگر به شمار می آیند. امیدواریم در ادامه فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه خویش، در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و ضمن داشتن انصاف و عدالت در حوزه وقایع نگاری و خبرنگاری که از صفات بارز صادقان این عرصه است، رضای خداوند متعال را سُرمهٔ چشم خود قرار دهند. «ان شاء الله تعالی».

سیامند جوانبخت _  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۱۸ – ش- ۹:۳۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)