عاملان برگزاری میدان نزاع سگ ها در سردشت به شلاق محکوم شدند

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: افرادی که اقدام به برگزاری مسابقه غیر قانونی و نزاع سگ‌ها می کردند با اعلام جرم اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به مثابه حیوان آزاری، محکوم به ۷۴ ضربه شلاق شدند. به گزارش سرویس محیط زیست ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمدبایزیدی» افزود: برابر پیگیری های اداره حفاظت […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: افرادی که اقدام به برگزاری مسابقه غیر قانونی و نزاع سگ‌ها می کردند با اعلام جرم اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به مثابه حیوان آزاری، محکوم به ۷۴ ضربه شلاق شدند.

به گزارش سرویس محیط زیست ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمدبایزیدی» افزود: برابر پیگیری های اداره حفاظت محیط زیست سردشت مبنی بر برگزاری میدان نزاع سگ ها و آزار و اذیت حیوانات و همچنین جریحه دار کردن اذهان عمومی اتهام انتسابی متهمین ردیف ۱ تا ۳ این پرونده محرز و ثابت دانسته و به استناد ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.

وی گفت: اوایل بهار سال‌جاری خبری در این شهرستان منتشر شد مبنی بر برگزاری میدان نزاع سگ ها و آزار دادن آنها که بلافاصله اداره حفاظت محیط زیست به قضیه ورود پیداکرد.

«محمدبایزیدی» اظهار کرد: با انتشار فیلم و تصاویر در شبکه های اجتماعی، شناسایی افراد در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی دادستانی‌متخلفین دستگیر شدند.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۱۶ – پ – ۱۷:۱۲

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)