دستگیری ۶ نفر که داروی “رمدسیویر” تقلبی در آذربایجان غربی توزیع می کردند

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ فرد متقلب که داروی “رمدسیویر” تقلبی در بازار عرضه می کردند،خبر داد به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” «جلال غفارزاده »  بیان کرد: در حال حاضر، همه داروهایی که به همین نام در بازار آزاد عرضه […]

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ فرد متقلب که داروی “رمدسیویر” تقلبی در بازار عرضه می کردند،خبر داد

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” «جلال غفارزاده »  بیان کرد: در حال حاضر، همه داروهایی که به همین نام در بازار آزاد عرضه می شود، غیرمجاز و تقلبی است.

«جلال غفارزاده» افزود : داروی “رمدسیویر” که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرد، در قالب سه محموله به استان وارد و توزیع شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: این دارو در ۲ مرکز درمانی مورد استفاده پزشکان و کادر درمانی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این دارو، تولید کشورهای چین و هند بوده و با توجه به توان تولیدی در کشور، در روزهای آتی از داروی رمدسیویر داخلی نیز استفاده خواهد شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۰۹ – پ – ۱۵:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)