بیش از ۷هزار نفر مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی صاحب شغل می شوند

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:کمیته امداد آذربایجان‌غربی امسال در نظر دارد برای ۷ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت خود فرصت شغلی پایدار ایجاد کند. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “، عزیز سهندی، اظهار داشت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی امسال در نظر دارد با در اختیار گذاشتن تسهیلات قرض الحسنه ، برای […]

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:کمیته امداد آذربایجان‌غربی امسال در نظر دارد برای ۷ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت خود فرصت شغلی پایدار ایجاد کند.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “، عزیز سهندی، اظهار داشت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی امسال در نظر دارد با در اختیار گذاشتن تسهیلات قرض الحسنه ، برای ۷ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت خود فرصت شغلی پایدار ایجاد کند.

وی ادامه داد:  کمیته امداد آذربایجان‌غربی برای ایجاد این تعداد شغل، بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: مشکلات معیشتی در کنار ویروس کرونا، فشار اقتصادی بالایی به نیازمندان وارد کرده و در این شرایط نقش کمیته امداد در کاهش مشکلات و نیازهای مددجویان غیر قابل انکار است.

وی با اشاره بر لزوم اهتمام امدادگران در ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان، تصریح کرد: این نهاد در سال گذشته ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه  در راستای  ایجاد اشتغال‌‌زایی برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مددجو هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۹۵ درصد از طرح های اشتغال کمیته امداد آذربایجان‌غربی فعال و پویا بوده و در نظر داریم با اجرای نظارت مستمر و راستی آزمایی های متعدد، این درصد را افزایش دهیم.

سهندی عنوان کرد: باید چرخه حمایت از مددجویان از پنج سال بیشتر نشود و لازم است این نهاد با اشتغال زایی و توانمند سازی، مددجویان را در کمتر از این مدت، از چتر حمایتی خود خارج کند.

وی یادآور شد: انتظار دارم امدادگران کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال جاری،  مطالعه دقیق روش‌های توانمند سازی مددجویان، آموزش های کافی اشتغال‌زایی و اهتمام ویژه در اجرای راهبران شغلی در شهرستان ها را سرلوحه خدمات رسانی به مددجویان استان قرار دهند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۰۱- چ – ۱۶:۴۳

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)