تسهیل فرآیند ثبت نام مدارس اولویت آموزش و پرورش می باشد

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: تسهیل فرآیند و توجه به پروتکل های بهداشتی در فرآیند ثبت نام مدارس اولویت آموزش و پرورش استان می باشد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” دومین جلسه ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان  در محل سالن اندیشه اداره کل […]

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: تسهیل فرآیند و توجه به پروتکل های بهداشتی در فرآیند ثبت نام مدارس اولویت آموزش و پرورش استان می باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” دومین جلسه ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان  در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«میرصادق جامعی» معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت متبوع احتمال آغاز سالتحصیلی از ۱۵شهریور وجود دارد؛ افزود: تسهیل فرآیند و توجه به پروتکل های بهداشتی در فرآیند ثبت نام مدارس اولویت آموزش و پرورش استان می باشد.

وی با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های جدی والدین است گفت: همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایطی را ایجاد نماییم که اولیاء و دانش آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

معاون آموزش ابتدائی استان ادامه داد: با هم اندیشی بیشتر و تشکیل منظم جلسات و کارگروه های تخصصی، راهکارهای مناسب برای ثبت نام دانش آموزان بدون مشکل فراهم شود.

وی یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم از روند ثبت نام و ارزیابی دقیق عنوان کرد و گفت: باید با حضور در مدارس و در بین مردم مشکلات احتمالی شناسایی و در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد.

همچنین در این جلسه عنوان شد: که شهریه مدارس غیردولتی برای سال آینده از طریق سامانه شهریه وزارت آموزش و پرورش بر اساس عملکرد واقعی مدرسه بصورت سیستمی اعمال خواهد شد.

آغاز فعالیت پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان از یک مرداد، دریافت هزینه فوق برنامه مدارس هیئت امنایی با رعایت ضوابط مربوطه پس از آغاز سالتحصیلی و آغاز فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان متوسطه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز” – ۹۹/۰۴/۲۹ – ی – ۱۸:۴۳