امتحانات دانشجویان در شهر‌های با وضعیت سفید، حضوری برگزار می‌شود

مهاباد – بالویز” سفیر” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد فقط در شهر‌های با وضعیت سفید حضوری برگزار می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در پی انتشار مطالبی درباره نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم […]

مهاباد – بالویز” سفیر” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد فقط در شهر‌های با وضعیت سفید حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در پی انتشار مطالبی درباره نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم دانشجویان در شرایط کرونایی توضیحاتی را به نقل از رئیس دانشگاه اعلام کرده است.

با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا و گستردگی دانشگاه آزاد در بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی در کل کشور به خاطر حفظ سلامت دانشجویان مقرر شد، در شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند، اصل بر این باشد که امتحانات دانشجویان حضوری برگزار نشود.

از اینرو در شهر‌هایی که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت عادی و سفید است، امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

در صورت برگزاری حضوری امتحانات تمامی تمهیدات لازم در خصوص برگزاری امتحانات بصورت حضوری در  واحدهای استان در نظر گرفته شده است

و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و رعایت نظم با کیفیت مطلوب مطابق برنامه در چهار نوبت (زمان های شروع امتحانی به ترتیب ساعت ٨، ١١، ١٤، ١٧) برگزار خواهد شد.

امتحانات (عمومی/اختصاصی) پایان ترم گروه غیر پزشکی از تاريخ ٢٤ خرداد ماه لغايت ۱۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

امتحانات پایان ترم گروه علوم پزشکی استان و دامپزشکی از تاريخ ۱ مردادماه لغايت ۱۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

امتحانات (دروس عمومی)پایان ترم گروه علوم پزشکی استان و دامپزشکی از تاريخ ۲۴ خرداد ماه لغايت۱۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

امتحانات دروس معارف اسلامی به شرح زیر می باشد:

الف) دانشجویانی که دوره های مربوط به دروس معارف را از طریق ثبت نام در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به میزان ۱۵ نمره سپری کرده اند برای کسب ۵ نمره باقی مانده باید در امتحان مربوطه  مطابق با مطالبی که توسط اساتید در کلاس (حضوری و یا مجازی) تدریس کرده اند شرکت کنند.

ب) دانشجویانی که در دوره های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شرکت نکرده اند و فقط در کلاسها مطابق برنامه ریزی آموزشی دانشگاه بصورت آنلاین شرکت کرده اند برای کسب نمره خود به میزان ۲۰نمره باید در امتحان مربوطه مطابق برنامه آموزشی خود اقدام کنند.

نکته: در شهر‌هایی که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت عادی و سفید است، امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و درصورت قرمز بودن وضعیت، امتحانات بصورت مجازی برگزار می گردد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” – ۹۹/۰۳/۲۱- ۱۴:۲۵