ممنوعیت تردد در اقلیم کردستان تمدید شد

مهاباد- بالویز”سفیر” – وزارت امور داخلی اقلیم کردستان طی اطلاعیه ای رسمی ، ممنوعیت تردد در اقلیم کردستان برای مدت ۱۸ روز دیگر  تمدید کرد   به گزارش سرویس بین الملل ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ با افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در اقلیم کردستان، وزارت امور داخلی اقلیم ممنوعیت تردد در میان استان […]

مهاباد- بالویز”سفیر” – وزارت امور داخلی اقلیم کردستان طی اطلاعیه ای رسمی ، ممنوعیت تردد در اقلیم کردستان برای مدت ۱۸ روز دیگر  تمدید کرد  

به گزارش سرویس بین الملل ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ با افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در اقلیم کردستان، وزارت امور داخلی اقلیم ممنوعیت تردد در میان استان ها و شهرها را برای مدت ۱۸ روز دیگر تمدید کرد.

وزارت امور داخلی اقلیم کردستان طی اطلاعیه ای رسمی، ممنوعیت تردد در استان ها و شهرهای اقلیم را که از اسفند ماه گذشته آغاز شد؛ تا ۲۶ خرداد / ۱۵ ژوئن، تمدید کرد.

بر اساس مقررات وضع شده شهروندان فقط با مجوز این وزارت خانه امکان تردد در میان شهرها و استان ها در مواقع ضروری را دارند.

همچنین برگزاری هرگونه تجمع و مراسم اعم از عزاداری ممنوع و مشمول مجازات است و متخلفین با پرداخت دو میلیون دینار مجازات می شوند.

رانندگان وسائل نقلیه عمومی نیز موظف به استفاده از ماسک و دستکش بوده و تمامی سرنشینان خودروها نیز ضمن رعایت فاصله مناسب باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و در صورت تخطی از این قوانین جریمه های سنگینی برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

تمامی کارمندان ادارات و اماکن عمومی که فعالیت آن ها در اقلیم آغاز شده نیز موظف به استفاده از ماسک و دستکش شده اند و افراد در اماکن عمومی و خیابان ها باید فاصله ۱ و نیم متری با یکدیگر را رعایت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، تمامی مبادی مرزی و فرودگاه های اقلیم به روی مسافران بسته می ماند.

این در حالی است که آمار ابتلا به کرونا در اقلیم به صورت ناگهانی افزایش داشته و پس از سپری شدن یک هفته بدون ویروس کرونا در اواسط اردیبهشت، در حال حاضر آمار ابتلا از ۳۹۱ مورد در دو هفته پیش به ۵۳۲ مورد رسیده است.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” – ۹۹/۰۳/۱۰ – ۱۹:۵۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)