۷واحد تولیدی شن و ماسه شهرستان سردشت جریمه شدند

مهاباد بالویز ( سفیر ) رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت ،گفت : ۷واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان سردشت به دلیل تخلف جریمه شدند به گزارش سرویس محیط زیست ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،” رمضانی اظهار داشت : هفت واحد تولیدی شن و ماسه به علت گران‌فروشی در این شهرستان محکوم […]

مهاباد بالویز ( سفیر ) رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت ،گفت : ۷واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان سردشت به دلیل تخلف جریمه شدند

به گزارش سرویس محیط زیست ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،” رمضانی اظهار داشت : هفت واحد تولیدی شن و ماسه به علت گران‌فروشی در این شهرستان محکوم به پرداخت جریمه شدند.

رییس اداره صمت سردشت گفت :  میزان محکومیت این واحدها در مجموع، یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بوده است.

وی در رابطه با تعداد کارخانه‌های دارای پروانه برداشت شن و ماسه از رودخانه در این شهرستان بیان کرد : هم‌اکنون ۱۰ کارخانه تولید شن و ماسه دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت معدن و تجارت در این شهرستان وجود دارد.

رییس اداره صمت سردشت در خصوص روند صدور مجوز به اشخاص حقیقی و متقاضی فعالیت در گستره رودخانه زاب نیز گفت : برای واحدهای دارای پروانه به صورت یک‌بار در سال مجوز برداشت صادر می‌شود.

سردشت به دلیل کوهستانی بودن و همچنین جاری بودن رودخانه زاب در این شهرستان مکان مستعدی برای برداشت‌کنندگان شن و ماسه رودخانه‌ای فراهم کرده است.

این رود از دامنه‌های زاگرس سرچشمه گرفته و از غرب ایران خارج می‌شود. رودخانه زاب کوچک در بالا دست در دره‌های کوه زاگرس جریان دارد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ – ۹۹/۰۲/۱۰ – ۱۱:۵۳