انتشار پیام فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد به مناسبت هفته وحدت

مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد: با انتشار پیامی، میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت را تبریک گفتتند. سرهنگ تجاری در این پیام، با گرامیداشت ایام مبارک ماه ربیع الاول، هفته وحدت را نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام خواند. ماه ربیع […]

مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد: با انتشار پیامی، میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت را تبریک گفتتند.

سرهنگ تجاری در این پیام، با گرامیداشت ایام مبارک ماه ربیع الاول، هفته وحدت را نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام خواند.

ماه ربیع مزین به ولادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی ها، پیام آور شفقت، عدالت، صلح و معرفت و پیامبر کامل ترین دین الهی است. میلادی فرخنده که جهان از نورش روشن شد و ما مسلمانان جهان، مفتخریم به برگزیدن دینی که پیام وحی او بود و همچون ریسمانی مستحکم، ما را به معبود می پیوندد.

فرماندهی محترم انتظامی شهرستان مهاباد بیان داشتند:فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت که به ابتکار شایسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نمادی جاوید از همدلی و یکپارچگی امت اسلام شده است را به یکایک برادران و خواهران عزیز مسلمان تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان می خواهم تا ما مسلمانان جهان را در مسیر تحقق اهداف متعالی پیامبر گرامی اسلام، یاری بخشیده و یکایک اعضای جامعه اسلامی، به دور از هرگونه اختلاف و در یک کالبد، تعالی بخش هویت اسلامی باشند.

امیدوارم بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، همدوش و همگام با یکدیگر، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه های غنی اسلام و قرآن باشیم و با ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، پیام مهر و رافت اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کنیم.

مهاباد-پایگاه خبری بالویز -۹۸/۰۸/۱۹