بیش از 18هزارهکتارمزارع گندم مهاباد سم پاشی شد

مهاباد –بالویز(سفیر)– بیش از 18هزارهکتاراز اراضی و مزارع گندم علیه بیماری آفت سن در سال جاری در شهرستان مهاباد سم پاشی شده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “بالویز” رئیس جهاد کشاورزی مهاباد،اظهارداشت: در سال جاری علیه بیماری محصولات کشاورزی  و مبارزه با آفت 18هزار511هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان درجهت بهروری سم پاشی گردید […]

مهاباد –بالویز(سفیر)– بیش از 18هزارهکتاراز اراضی و مزارع گندم علیه بیماری آفت سن در سال جاری در شهرستان مهاباد

سم پاشی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “بالویز” رئیس جهاد کشاورزی مهاباد،اظهارداشت: در سال جاری علیه بیماری محصولات

کشاورزی  و مبارزه با آفت 18هزار511هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان درجهت بهروری سم پاشی گردید

” ایمانیان ” گفت : در جهت مبارزه با علف های هرز غلات امسال ،در 28هزار و412هکتار سم پاشی شد

وی در ادامه بیان کرد: کشاورزان جهت تهیه سم برای مبارزه با آفت سن گندم  با تهیه در مراکزگیاه پزشکی

و با مصرف میزان 300سی سی در هرهکتاراستفاده کنند

سالیانه میلیاردها دلار توسط کشاورزان در سراسر دنیا برای مبارزه با علفهای هرزبا خرید سموم علف کش هزینه می شود

شهرستان مهاباد درجنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است که دارای بیش از 80هزار هکتار زمین کشاورزی است

و یکی از قطب های کشاورزی استان در بخش کشاورزی محسوب می شود

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز/98/11/22