رئیس اداره میراث فرهنگی مهاباد

مهاباد آماده میزبانی مسافران نوروزی است

و همچنین۱۳ مدرسه با ۱۰۴ اتاق و ظرفیت اسکان ۴۱۶ نفرآماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره میراث فرهنگی مهاباد،گفت:مراکز اقامتی مهاباد با ۵۶۴ تخت آماده میزبانی مسافران نوروزی هستند.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری پایگاه خبری بالویز”ناصر صدفی” با اعلام این خبر افزود:در ایام نوروز برای استقبال از مسافران ۲۱۸ اتاق با ۵۶۴ تخت اقامتی برای اقامت مسافران در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی مهاباد،تصریح کرد:در مهاباد ۶ هتل،سه مهمانپذیر، یک هتل‌آپارتمان، چهار واحد بوم‌گردی و ۲۷ سوئیت آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد:همچنین در این مدت ۱۳ مدرسه با ۱۰۴ اتاق و ظرفیت اسکان ۴۱۶ نفر و خانه‌های معلم با ۲۴ اتاق و ۱۲۳ تخت توسط اداره آموزش و پرورش مهاباد در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد گفت:لکه‌گیری معابر، بازسازی جداول، تنظیف اماکن تاریخی و گردشگری،آماده‌سازی پارکینگ در منطقه تاناکورا، فضاسازی شهری و نصب المان‌های نوروزی و انجام بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و گردشگری از جمله اقدامات انجام شده برای ایام نوروز هستند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است،غار آبی تاریخی سهولان،دخمه سنگی فقرقا،مراکز تجاری و مسجد جامع از مکانهای دیدنی شهرستان به شمار می رود که هر ساله پذیرای هزاران گردشگر از سراسر کشور است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۲/۲۷-۰۰:۱۵:۴۷/خبر۳۶۳۰/کدخبر۱۷۴۹۷/ش