مهاباد- بالویز ( سفیر) – شب گذشته مهاباد ، دمای هوای ۱۴ درجه زیر صفر را سپری کرد به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” رئیس اداره هواشناسی مهاباد ،گفت : موج سرما و برودت هوا از اوایل هفته در این شهرستان شروع ، و موجب کاهش محسوس دمای هوا شده است ” اردلان محمد […]
مهاباد- بالویز ( سفیر) – شب گذشته مهاباد ، دمای هوای ۱۴ درجه زیر صفر را سپری کرد
به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” رئیس اداره هواشناسی مهاباد ،گفت : موج سرما و برودت هوا از اوایل هفته در این شهرستان شروع ، و موجب کاهش محسوس دمای هوا شده است
” اردلان محمد پور ” اظهار داشت : بر اساس پیش بینی نقشه های هواشناسی ، از روز چهارشنبه به تدریج دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت و از شدت سرما کاسته خواهد شد
رئیس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به ثبت دمای زیر صفر درجه در ۱۸ ایستگاه هواشناسی استان ،افزود: در طی شبانه روز گذشته اشنویه با دمای منفی ۱۸ درجه سانتیگراد سردترین و شاهیندژ با حداقل دمای هوای منفی ۶ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بوده است
مهاباد/ پایگاه خبری بالویز/ ۹۸/۱۱/۰۷
راهکارهای ساده برای عبور از پیک مصرف بدون خاموشی
نقش مشارکت مردمی را در حفاظت از محیط زیست
از طریق سامانه تلفن رایگان ۱۵۴۰
سایر مناطق کشور تقریبا بدون بارش است
Δ