درچهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مهاباد برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت 10 و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مهاباد همچون دیگر نقاط کشور آغاز شد.

مهاباد/بالویز/مردم مهاباد درچهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های امام خمینی( ره)، رهبر انقلاب و شهدا میثاق تازه کردند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز؛مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مهاباد بار دیگر با حماسه حضور خود غرور آفرینی کردند.

شرکت کنندگان درحالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی ازحضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مهاباد همچون دیگر نقاط کشور آغاز شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیر خیابان صلاح الدین ایوبی با حمل پلاکاردهایی از عکس امام راحل(ره)، بنرهای ” انقلاب ما انفجار نور بود”، “۲۲ بهمن مبارک” و پرچم ایران اسلامی به سمت چهار راه آزادی حرکت کرده و با مشتهای گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سردادند.

فرماندار ویژه مهاباد صمن تشکر از حضور گسترده مردم مهاباد و با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:حضور اقشار مختلف مردم در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن در، پیام مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر آرمان های انقلاب را به جهان نشان داد.

“حسن عباسی” اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران در برابر همه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن، که از همان آغاز تا به امروز با فتنه‌گری، توطئه و آشوب به دنبال توقف و انحراف انقلاب بوده‌اند، ایستادگی کرده و همواره پیروز میدان بوده است.

درپایان شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی امروز مهاباد، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۱/۲۲-۰۱۲:۰۵:۱۰/خبر۳۵۸۷/کدخبر۱۷۲۶۱/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)