رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی

باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه‌ای در مهاباد متلاشی شد

این اشخاص از طریق ارتباط با نانوایان سطح شهرستان اقدام به خرید و جمع آوری آرد یارانه‌ای می کردند

مهاباد/بالویز/رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه‌ای، به صورت غیرمجاز در مهاباد متلاشی و در همین راستا پنج نفر نیز دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” ناصر عتباتی”اظهار کرد:برابر گزارش اداره اطلاعات مهاباد مبنی بر رصد اطلاعاتی برخی از دلالان و پیمانکاران توزیع آرد یارانه‌ای در سطح این شهرستان، مشخص شد که تعدادی از آنان به صورت سازمان یافته و گسترده مرتکب اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی از طریق خرید و فروش آرد یارانه‌ای بصورت غیر مجاز شده‌اند.

وی ادامه داد:این اشخاص از طریق ارتباط با نانوایان سطح شهرستان اقدام به خرید و جمع آوری آرد یارانه‌ای از آنان کرده و بصورت آزاد به فروش می‌رساندند که این امر موجب بروز مشکلات جدی در حوزه آرد و نان شهرستان مهاباد و بروز نارضایتی عمومی شده بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: نظر به اهمیت و حساسیت امر، موضوع بلافاصله در دستور کار دستگاه قضایی مهاباد قرار گرفته و بازپرس مربوطه بقید فوریت دستورهای لازم را صادر که پنج نفر در این خصوص شناسایی و بازداشت و پس از تفهیم اتهام به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مرتبطین با قرار قانونی روانه زندان شدند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۰/۳۰-۰۶:۱۰:۲۵/خبر۳۵۵۷/کدخبر ۱۷۱۲۳/ج